This is it. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chung Homans - WaarBenJij.nu This is it. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Chung Homans - WaarBenJij.nu

This is it.

Door: Chung Homans

Blijf op de hoogte en volg Chung

23 December 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

This is it...
Mijn Amerikaanse avontuur zit er alweer op...

Op dit moment begeef ik mij in de Terminaal van San Francisco Airport, terug kijkend naar de te gekke momenten hier. Dat ik deze mooie momenten dan ook nooit maar dan ook nooit zal vergeten.
Ik heb alles uit mijn trip gehaald, zoveel mogelijk gedaan en genoten van de mooie dingen.
Nu ben ik aan het nagenieten van deze droom, de gekke en mooie herinneringen, de vrienden die ik heb gemaakt voor het leven en nog zoveel meer! Ik voel me goed!

Mijn laatste dagen waren fantastisch in San Francisco. Samen met Silvia een fiets gehuurd en naar de andere kant van de Golden Gate Bridge gefietst. Hier ligt een klein plaatsje, genaamd Sausalito. Prachtig, mooi uitzicht op San Francisco!
Na de hele dag gefietst te hebben was ik ook heel moe en kon ik niet meer op mijn achterwerk zitten.

De laatste dag heb ik alleen door gebracht. Zo ben ik naar Chinatown geweest en heb ik souvenirs gekocht. Heerlijk geluncht in een Sushi restaurant. Vanaf hier naar Fishermans wharf gegaan met de bus, omdat ik het hier zo mooi vind! 's Avonds naar Union Square gelopen, midden op Union Square staat een grote verlichte kerstboom. Prachtig om te zien.
Mijn allereerste avondmaaltijd op 16 december was een Philly Cheesesteak in San Francisco in een klein zaakje Pizza Milan. Mijn laatste avondmaaltijd in San Francisco was precies hetzelfde!
De tijd vloog en voordat je het weet zit je in het busje richting het vliegveld!

Dit is het dan, zie jullie gauw in Nederland!

Kusjes,
Chung

  • 25 December 2014 - 14:23

    Doortje En Gerard:

    Hoi Chung,
    We hopen dat je een goede terugreis hebt gehad (of nog hebt) , een fijne thuiskomst gewenst en blijf nog lang nagenieten van al je "bagage" die je tijdens je avontuur het meegenomen.
    We zijn benieuwd!

    lieve groet van doortje en gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

The States

Mijn naam is Chung, Chung Homans. Een ongewone jongen een in gewone wereld met doodnormale vrienden en een saai vriendinnetje. Nee hoor, dat is allemaal maar gein.

Ik woon in Holten, het mooiste dorp van Overijssel. Ik woon al een lange tijd op de Kol met veel plezier samen met mams, broertjelief en de hond. Sinds mijn 16de levensjaar ben ik bij cafetaria 't Klavertje gaan werken, nu ben ik 19 en werk er nog steeds.
Het werken hier heeft mijn leven veranderd, op een hele positieve manier.

Wat school betreft, heb ik mijn mbo opleiding Juridisch Medewerker niveau 4 afgelopen schooljaar helemaal afgerond na 3 jaar keihard bikkelen.
Het laatste schooljaar mocht ik stage lopen bij een overheidsinstantie. Ik had toen voor een stage bij de Politie gekozen, hier heb ik veel geleerd.
Het was echt een leerproces!

Ik heb ook nog vrienden, hele goeie vrienden. Een voor een verschillend maar heel leuk, ik ben eigenlijk heel gek op ze.

Naast al dat werken, school en vrienden heb ik nog een heel lief vriendinnetje. Heel lief maar ook ondeugend hoor. Gek dat ze is!

Mijn grote reis gaat beginnen op 16 oktober.
Ik ga voor ongeveer 2 maand vrijwilligerswerk doen in Amerika, Californië. Dan hoor ik al mensen vragen 'huh vrijwilligerswerk in de USA?'.

Vrijwilligerswerk in de USA, houdt in dat ik met meerdere internationale vrijwilligers een park moet onderhouden. Denk hierbij aan Yosemite park of Grand Canyon. Hier werk ik dan 4 dagen in de week, de rest van de dagen verblijf ik in Santa Cruz.

Ik heb er erg veel zin in dit avontuur en ik ga alles bijhouden in deze blog.

Geniet van het leven en maak er iets moois van!

Liefs,

Chung

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

This is it.

20 December 2014

Laatste daagjes!

04 December 2014

Vrije dagen en Vrijwilligerswerk

20 November 2014

Vrijwilligerswerk Arizona + Roadtrip

29 Oktober 2014

San Francisco / Santa Cruz / Arizona
Chung

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1367
Totaal aantal bezoekers 5226

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 25 December 2014

The States

Landen bezocht: